درمان زونا - An Overview

Wiki Article

سلام وقت بخیر من چن روزه قسمت بالاتنه بصورت پراکنده تاول زده وهمین طور زیاد میشه وتب و لرز هم دارم حالت خستگی و بدن درد هم دارم بنظرتون زونا ست؟؟

● دلیل اینکه چرا زونا در برخی افراد ایجاد می‌شود؛ اما در برخی دیگر نه نامشخص است. در افراد مسن به دلیل ایمنی کمتر در برابر عفونت‌ها شایع‌تر است.

یکی از راه‌های کاهش وزن بوتاکس معده است که در آن سم بوتولینوم یا همان بوتاکس به نواحی خاصی از معده تزریق می‌شود. در…

  سوالات متداول درباره کاشت ابرو: کاندیدای مناسب، پروسه و نتیجه

اگر سوالی درباره این بیماری دارید، درانتهای همین صفحه و در قسمت نظرات بنویسید تا پزشک پاسخ دهد. 

بیماری او در ماه‌های گرسنگی از آغاز جنگ، و بدون مراقبت‌های پزشکی مناسب، به سرعت رو به وخامت است.

○ درد یا بثوراتی که چشم را هم درگیر می‌کنند و برای جلوگیری از آسیب دائمی چشم باید فوراً درمان شوند.

طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک

۲۸ سالمه/قبلا هم تجربه زونا داشتم ناحیه شکم سمت چپ/تقریبا یه هفته پیش همراه بیمار آبله هم بودم/الان دو سه روزی میشه که در ناحیه گردن سمت چپ علائم قرمزی،سوزش کم،درد گردن و تاول کم هم دیده میشه/آیا زونا هست؟/لازمه حتما به پزشک مراجعه بشه؟/ دارویی یا راه حل خاصی داره؟/تشکر از زحماتتون

تاول‌ها در بخش‌هایی از بدن مانند شکم، پشت، گردن و سینه ظاهر می‌شوند که توسط رشته‌های عصبی پوشش داده شده‌اند.

● در حالی که ابتلا به زونا در دوران بارداری غیرعادی است، اما ممکن است. اگر با فردی که مبتلا به آبله مرغان یا عفونت فعال زونا است در تماس باشید، اگر واکسینه نشده‌اید یا قبلاً هرگز آن را نداشته‌اید، می‌توانید به آبله مرغان مبتلا شوید.

پزشکان دلیل اصلی ابتلا به زونا را سیستم دفاعی ضعیف می‌دانند. در نتیجه لازم است رژیم غذایی سالمی داشته باشید تا سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید.

قفسه سینه، گردن، پیشانی و پایین کمر پارانویا قسمت‌هایی از بدن هستند که عصب حسی آنها بیشتر درگیر بیماری زونا می‌شود و افراد مختلف در هر سنی ممکن است در یکی از این قسمت‌های بدن خود دچار علائم زونا شوند. با افزایش سن، احتمال به وجود آمدن زونا در قسمت پیشانی یا در محدوده عصب چشمی (افتالمیک) افزایش پیدا می‌کند.

بیماری زونا معمولاً بر اساس شرح حال بیمار و سابقه بروز درد در یک سمت از بدن و ایجاد جوش‌ها و تاول‌های موضعی تشخیص داده می‌شود.

Report this wiki page